Saturday, August 7, 2010

Step to better health



Jumaat 6 ogos 2010...
ahli2 kumpulan road runner supersonic membuat latihan meninjau keadaan jalan...bersama2 ciknon
aku yang ketawa keterlampauan membuatkan pancit seketika..tp tabik spring la kat ciknon ngan shai...
benar saiz bukan ukuran..mereka pantas di hadapan...
tp selepas latihan kami  mencuba teknik shai...leh tahan gak la..

Sabtu 7 Ogos 2010...
Pagi2 buto..aku ngan k.amy audit line...
ermmm leh tahan gak la..nasib menyebelahi aku...
jalan product yg biasa n rework..
melonjak2 hati keriangan coz bukan part yg kritikal..
jika part kritikal...alamat xda harapan la nak sertai penyertaaan...hehe...

Pekena nasi lemak ngan soya wat alas perut..
then babak ni cam biasa xleh ketinggalan....babak posing...
pas2 babak goyang2...ermmmmmm xbest...klu panggil instructor dari serdang...leh imagine gempaq ngan tarian dia...mayb lagu slow...
klu lagu kuat...mesti sume enjoy..


hayun kiri hanyun kanan

Selesai aktiviti memanaskan badan...Geng Road runner supersonic tanpa membuat masa menunggu ke garisan permulaan...sume nih strategi...

halloo....nak start dah nih...


Sebaik sahaja bendera diturunkan...maka berduyun2 la peserta-peserta step to better health...peserta harapan road runner supersonic terus maju kehadapan...meninggalkan aku..k.amy ngan maklong terkedek2 di belakang...pulun toi depa..
kali ni serius sume  termasuk la aku..kang aku gelak..alamat guling2 la kat situ...

permulaan yang baik..road runner super sonic di hadapan

semangat toi depa nih...tinggai kengkawan kat belakang...

manje ngan aksi tersendiri....

makDe
3 dara pingitan menuju ke garisan penamat........

Setelah berusaha...kejutan tuk road runner super sonic...no 3 beb  ..( tp smlm mmg dok angan mmg nak dpt tempat ) tp alhamdullilah...rezeki hari ini...menang bergaya...hahaha...


\






Rini enjoy gila...coz semangat berpasukan...pulun sume pulun...xsia2 gak cite die..


ni  ler roller ball massager....sesuwei tuk  aku coz selalu berkawad gi ladang........................




ape2 pon ku ucapkan tq kat kwn2 seangkatan...tanpa sokongan anda...mana mungkin semangat itu datang...k.min...k.fiza & wong...tq

ermm taip blogger xrasa nak mengantuk plak...jam daa 6.06 pm...hoho..xsaba nak lik...kaki daa terasa panas...mata terasa nak pejam....

No comments:

Post a Comment