Tuesday, July 13, 2010

HaPusNYa KenanGan Lama


Ari ni transformasi baru...deko2..
maklum la syawal bakal menjelang..
sebaik ja ku bukak pintu..
mak slow2 gtw..|medal2 tu nak buang ka? atau ang nak simpan|
mak tau perangai aku..xsuka org usik brg2 aku..
and mak xsuka perangai aku gak coz suka simpan2 barang2 lama....reason aku |nostalgia katakan|
mak kata aku pelik...ntah turun perangai sapa pon xtw..rumah org bersih ja...
tu baru almari luar...lom g almari dalam..
klu mak kastam mmg abis...
medal2 ni bukan saguhati...sume johan...naib johan..
penat ooo nak dapat satu medal..
ia lambang kepuasan
tp bla ku kufikirkan daa dekat 11 tahun aku tinggalkan alam persekolahan...
tp bagi mak medal2 ni sume xvalue..
wak menyemak rumah lagi ada klu banyak2..
bukan wakil negeri pon...jaguh kampung ja...
next time nak kasi adiah ..jgn bagi medal..
baik bagi towel ...leh gak simpan..
jam dinding ka..leh gak gantung...
takpon cermin...ari2 tgk cermin.......alahai berbangga toi...

rasa sayang plak nak buang..
nak simpan pon...xde tempat..
bawah katil pon daa 3 kotak plak tu khazanah dari umah sewa...
leh wat muziam gak lor bilik aku nih....

dulu daa buang daa medal yg gantung tuh...
sebak ja
nak dapat susah...
mak xpernah dapat kot...
tu mak xleh rasa....mcmana org rasa..
sayang la..
tp mak kata ...|daa 10 tahun dah|
xkan simpan nak tunjuk kat anak2 kot...

huhu...
perlahan2 hapusnya kenangan lama.........
yang mengingatkan aku ...
bahawa...dulu
akulah JUARA!!

hahaha..time aku
abah mesti turun padang punya tuk support..
coz abah aktif gak...laa pon daa veteren tetap hangun raket ping pong..badminton..

sok aku pulang
hanya melihat sisa2
bekas2 tempat letak ja..
dulu ia diletakkan n disimpan
sekarang tempat ia bukan disitu lagi.......
mesti medal2 tuh menangis di tempat baru....





No comments:

Post a Comment