Monday, July 5, 2010

Aku Dan Ice Skating

Jam 12.04 pagi
Photographer tersohor,
Planner,
Dan tetamu terus dibuai mimpi2 indah...
aku ja sowang2 ngah melayan..

Ari ni belajar ice skating
First thank you dekat K.zam coz bagi semangat tuk bermain..
Klu tak mungkin tak merasa kot tuk mencuba ice skating.
Coz aku takut...takut jatuh..
Tgk org jatuh aku pon jadi takut...
aku yg baru belajar

Peace dalam ketakutan



Perlahan2 mencari rentak



Gaya  rileks

Jatuh tersungkur..thanks a lot coz tolong cikda...


Kan best klu yg tolong itu sesowang yg kita kenali


Dekat cni tanpa segan silu dah
main ja..
mula2 memang mcm pacat
tp dek kerana amatur leh la
perlahan2
tanpa malu tuk menjerit
kuar abis dari dasar
menjerit kerna jatuh...
dah jatuh xreti nek semula..
hahaha

Apa2 pon thank you kat guy yg tolong cikda
sume hrp mata sepet
hrp kat org melayu xbole nanti makwe depa marah
ermmm kan best klu de sesorang yg kita kenal menghulurkan tangan...
berdansa bersama  ice skating
betapa indahnya..
xde la nak jatuh2..keh3


Rini dekat 5 kali gak aku tersungkur
Tapi enjoy gila...
Coz berjaya mengatasi perasaan takot..
Kenai ngan si cilik
ngan tidak putus asa memberi semangant kepada k.zam ngan cikrab..
Adanya aku kerna kamu....

No comments:

Post a Comment