Monday, July 12, 2010

Dugaan Mendatang........

10.01 pm
ngan berkain telekung...
lagha..daa azan tp masih tak berganjak...
tangan dok terkial2 menaip2..

Selamat hari lahir cikna n maklong
moga apa yang diimpikan menjadi kenyataan......
hari ini mereka meraikan.........hari mereka...

First day ari ni aku msk keja...
pagi perjalananan amat baik baik sekali..
tatkala ujan turun lebat di waktu petang..
awan mendung berarak .......

Satu demi satu bertimpa..
my team berusaha bersungguh2...
first disebabkan customer quality alert..
menjelang 1 jam sebelum waktu berakhir..
kena rescreen..........
aku redha...puas hati tiada defect..

ketika aku solat maghrib
tepon berbunyi..
sesuatu seperti batu yg terhempap di kepala..
cubaan sungguh
ermm alangkah bagusnya tgh rescreen td leh detect
xbole nak salahkan sapa2
coz aku pon lupa..
klu aku pon lupa ...apatah lagi mereka..
lupa nak gtw sesowang..
ntah cam ne leh lupa..
tepu kah??

kesilapan kecil membawa padah...
keja sekali jadi tiga kali..
mende yg aku xsuka ..wat keja berulang2..
then klu bole jgn org lain detect..
biar kami sendiri tangkap.......

for sure mlm ni xleh lena..
berfikir sedalam2nya.....
Dgn berkumandang...lagu padaMu Ku bersujud......



Kau beriku bahagia....
Ampuni ku ya ALLAH.....
yg sering melupakan...
Lindungi aku dari segala fitnah. 
Kau tempatku meminta..
Kau beriku bahagia..

No comments:

Post a Comment