Tuesday, September 28, 2010

Duit Raya

Di waktu petang yg damai
senang aku enak menikmati laksa
mak datang....

|bena xpuas ati ngan ang, coz raya ang xkasi wet raya kat dia tp ang kasi kat tan|

aku tersenyum simpul
fulamak adik aku sowang nih...siap mengadu...
pearghh xtahan toi
raya daa berlalu bapa hari...hampir 20 hari tuh..
ermm depa dpt bonus 2 kali ganda pon mai tuntut gak wet raya..
huhuhu

ada habuannya
cuma lan nih xleh pusing...
ni pon kira terbabas..
coz wat loan ngan dia jugak..

bertuah depa umur 25 tahun pon masih leh minta wet raya g..
aku dulu last thn 2008 ja dpt wet raya..
itupon bos yg kasi...klu tak xde sapa yg kasi...

wet raya yg first dpt tahun 2006
rasa kembang xterkata.....
tu aku syg jaket jeans tu coz wet raya yg pertama aku dpt......hehe
bena...bena

No comments:

Post a Comment