Wednesday, June 23, 2010

Selamat Hari Bapa

Mak ...abah...bena mayb daa berlabuh kot..
aku jew masih segar..
tp aku tau nape aku segar...
coz pekena nescafe tadi...huhu


mlm ni mkn besar toi...
sup ayam..
cendol..
char koey teow..
satay...

TQ abah coz lanja....sempena father day...
cian abah... sure heran...nape xkasi gift..
surprise...lagi 2 weeks...de special tok abah...
tunggu Cling lik dari KL...


                      Cendol my favourite....


 
                                   abah


mlm ni mak berleter panjang coz byk makanan........
tp yg aku tau...bena order sume tuh..
abah ikut ja...bena nak mkn char koey teow..aku nak mkn satay..
tp abah beli dua2 tok bena ngan aku...
bena tuh mcm biasa la ...perut kecik...tp nafsu besar...
sume nak makan tp akhirya tak abis...
mcm aku xpa la...aku ckp nak mkn..tp mmg aku abiskan sume...hoho...
mak bising bena bancuh nescafe satu teko sedangkan dia sowang ja nak minum..
Tp bena ni mmg anak kesayangan abah...
jgn sapa2 dok kata kat  abah..
pasti dia peguam bela...

Apa2pon Selamat Hari Bapa..
Moga anak2 abah menjadi org berguna...
Moga abah chat
Moga apa abah inginkan menjadi kenyataan......Insya ALLAH...



From anak Abah
CLing......

1 comment:

  1. Skang abah pun dah banyak transformasi dah syukur alhamdulillah...

    ReplyDelete