Monday, June 14, 2010

Bila Aku Bertukar Jadi iJau

td order kopi...kak tu ckp nak g ilang ngantuk ka...
selamba aku jawab nak ilang tension...
layan perangai manusia...


Buruk benar eh wajah temper tahap tenggiling...


keadaan daa ok ......daa melukis satu page kat buku..
normal la manusia mana xde perasaan marah...
tp manusia mcm aku lagi ok...marah org nampak..
trus kuar dari hati...
klu manusia yg diam tuh lagi bahaya...
coz kita xtw temperature dia takat mana...
sekali kuar...ambik ang mcm letupan gunung berapi...
meletus...kuar tanpa henti...
Blog la teman sejati tuk melepaskan geram...


Deman piala Dunia...setia mendengar ku mengomel sesowang...


Klu nak ckp baya aku xpatut cam nih
ni kira lembut la..klu mai ngan senior baru kena buku ngan ruas..
kita yg tua pon..korang xrespect...rasa mcm beh ja..
nak kita professional tp diri sendiri pon xprofessional..

klu kasi reason smoking sempat tp mkn xsempat...
rasa2 aku nak simpati kew??
yg xwajib didahulukan pas2 nak salahkan masa xcukup..
mana nak tau kot smoking ..leh kenyang satu hari...


deal ngan dak bawah umur dtambah laks berhati mulia n anak bongsu...
kena  banyak bersaba...
kena tarik nafas panjang2...
kena senyum selalu walaupon lam hati dok bengkak jew...
kena beralah coz aku pangkat kakak..


tp klu toi2 adik aku...memang kena daa...tunggu g..

No comments:

Post a Comment