Thursday, June 24, 2010

Imej Baru...........

mcm biasa ari ni  pagi2 g pasar...
pusing2 kat pasar...dekat 50 hinggit gak abis..
bukan beli ikan pon...beli cabai melaka ja..
nampak sgt aku ni seorg boros..
beli benda2 yg sepatutnya dibeli...ka3
gaji xmsk g nih...huhu

Rasa pitis daa xdak...aku beredar...
g kedai basikal.
kedai tu dari aku sekolah rendah sampai masih ada..
uncle tu ada rambut...la aku p daa xda rambut..
begitu cepat nya peredaran masa..

Ari ni saja nak tukar imej...separuh masa 2010..
Pecah gak pala cari tukang gunting rambut..melayu pompuan..
rasa2 mcm xdak ja..
dulu kat kolej...cikna la tukang gunting...
daa xde pilihan aku cari auntie...dari dulu sampai la...

Dalam masa 20 minit..settle..
rasa mcm remaja belia plak..hehe
cni aku tgk begitu pandainya kaum ini cari rezeki...
sambil dok umah ja ..mashyukkkkkkk
janji ada kemahiran...

No comments:

Post a Comment