Wednesday, May 18, 2011

Pengalaman Yang Mengajar Kita

AKu dan coklat tidak dapat dipisahkan..
Maka apa-apa yang berkaitan dengan coklat.
Memang sebati dengan diriku..

Ari aku buat kek coklat lembap.. ni trial untuk kali ke dua..
Sebelum ini jika kurang sesuatu pasti aku lengkapkan jua..
atau jika tidak lengkap pasti aku tangguh..
seboleh-bolehnya sume nak complete..

Dengan serba kekurangan pada hari ini..
maka aku pon teruskan jua..
kerna trial pertama gagal...
trial pertama hanya bermodal RM 3.90.
sebab semua bahan sudah ada..

Trial kedua RM 4.90..tu pon abah sponsor..
bila ku melihat resepi..
oophs..ada dua kesilapan tuk trial pertama..
hahaha..ketawanya aku..
then ari ni ..
bila da siap..melonjak2 aku..
berjaya jua..coz bukan senang aku nak wat kek..

resepi ditangan aku..
maka aku ubah sikit mengikut keperluan kesihatan mak..
kiranya memenuhi piawaian yang ditetapkan..he..

pasni ada function..xperlu masuk bandar cari kek..
hanya setengah jam penyediaan...
cukup untuk seisi keluarga..
mudah2an aku tidak bertambah obes disebabkan kek ini..

No comments:

Post a Comment