Friday, May 20, 2011

Hari Yang Hot.......

Sedang azan isyak berkumandang..
Dari dewan PAS...tidak henti lagi dengan ucapan..
PAS...ntah apa aku pon xpaham..
dua buah masjid tak kan la xpasan..

Ermm sekarang baru senyap..
tu pon azan dah nak abis..
nama ja PAS tapi xalert tentang azan..
hormati la sikit..

malam ni malam jumaat..
esok ntah la..
ada ka xdak..
tapi try la..
ilmu xrugi..

hari ini temperature naik..
balik umah, mak dah berleter..
ni malas nak bagi mak wat buat baju..
kain xelok la..macam-macam nek fenin aku..
antar kat  Ah Boon xpernah bising pon..
Tailor cuti sebulan..jadi mcm ni la..
nak beli mesin jahit xbagi..
siap kondem lagi..
dah jadi mcm ni..
pasni nak g beli gak..
biar ja..

pas2 tengok tepon..
byknya miscall..
xpasan lupa on silent..
pas2 makan nasi..klu on silent pon xdengar..
dok kat ceruk dapuq..

temperature yang nek lagi la xturun..
ermm..xsangka sungguh..
benda kecik..leh jadi besar..
kecuaian aku sendiri dan tidak expected jadi mcm ni..
andai aku xmenjadi lalang kan bagus..
skrg org cari aku..bukan cari lalang..
dok rumah aisyeh leh fikir..
xperlu kunci tuk tutup..
msg pon xbalas..
logik xkan la bz..
jangan menduga..

sket2 dah la nak toleransi..
jadi mcm ni rasa maleh nak combine..
baik uruskan sendiri..
sebelum ni pon sendiri..
xperlu sakit pala..

No comments:

Post a Comment