Sunday, April 28, 2013

L@ngkah Pertama

Assalammualaikum w.b.t
Hari ini langkah pertama bermain dengan risiko. Melihat teman-teman yang maju ke hadapan maka tergerak hati saya. 

Melihat mereka yang bertanya, hampir 3 hari saya menghadap desktop ini sampai naik pusing kepala sebab saya tidak mahu bermain dengan harga dan saya mahu semua mereka mampu miliki..

Cuma yang ini tiada pilihan, saya tidak boleh memilih....apa-apa pon moga ALLAH permudahkan pekerjaaan ini.

Berfikir itu yang mahal kerana ia bukan mudah...dan bukan mudah untuk puaskan hati semua pihak...

Saya memang sangat suka kain putih ini..dan saya amat galakkan mereka semua menghadiahkan kepada keluarga...dan jadikan ia pakaian baru setiap tahun tetapi pada masa yang sama saya tidak mahu harga  menjadi bebanan.

Walaupon ia sekadar kain putih, namun tinggi nilainya dan amat bermakna sekali. 

Sempena hari Ibu yang akan datang, Ayuh teman-teman hadiahkan  kain putih..



No comments:

Post a Comment