Tuesday, December 27, 2011

Bila nak mula?

Bau sesuatu menusuk-nusuk hidung..
Hehe...aku yang ngada-ngada nak makan sambal k.Yang..
Still hari ini sambal aku tak sama ngan k.Yang...
Esok Adam dah nak balik..
Errmm mesti sunyi rumah ini..
Kalau tak hari-hari terpekik terlolong ngan si Adam..

Ada sesuatu yang dibincang ngan k.Yang..
Tapi alasan.."nanti la"..kekeke..
Bila ek aku nak start..
Kena cuba juga..aisyehh...bila nak cuba??
Asyik tangguh ja..
Atau hangat-hangat ja aku nih.??

Macam-macam dalam kepala..
Bilik ini pon k.Yang dah cakap..
sesuai ngan nama nenek kebayan..
Macam-macam ada..tak ada  idea takat ini..
Idea dah ada nak make over..
Tapi tak gerak-gerak jugak..
Macam tongkang lagi ada..adoiyaaa..

Banyak projek ngan agenda..
Banyak la buku dok bersepah-sepah..
Tapi practical tak la sehebat buku-buku tu..
Kegagalan demi kegagalan..
Tapi aku suka..sebab dari kegagalan tu..
Ada projek yang berjaya..
Sebab tiada latihan kursus..
Tiada yang mengajar..
Sekarang kena banyak sourching..
Try and error..
Hahaha...
Tetapi semalam terkedu jugak..
Banyak info yang aku dapat...

Yang mana satu nak mula?
Material cukup?
Alat cukup?
Bersimpang idea dok ketuk-ketuk..
Alahai moga belum terlewat..
Untuk aku timba semua ini..

No comments:

Post a Comment