Sunday, December 6, 2009

Walimatul urus ...





Lagu where is love berkumandang…..hp aku berbunyi
Ni kira nasib bek coz aku ingat nak on tone setting

Klu tak dok sepi situ la…

Bukan apa coz sblm ni lupa off tone…

Tgh semayang ….berbunyi laks…xkusyuk aku…

Jemaah lain mencebik jer….tu serik..

Tp jd habit sampai umah pon lupa gak nak on..

Tambah kerja pagi pas zuhur terus balik..







Cam biasa la jemputan walimatul urus kwn2 lama…

Xt’msk kwn2 yang nuri kat Serdunk lg..

Alhamdullilah…kwn2 satu group ngan aku lu sume nak nuri..

Group 3rd year pembakar sate….aku ..shah..fit…jaja..

Shah dah jadi bapak budak dah….

Kira aku sorang je jadi sasaran depa……wahuhu

Daa xda reason bila depa tanya nuri kita bla…

Cam nak jawab je…ada calon mcm esok je nak ajak kawen….

Hehehe…mcm terdesak ja aku nih..

Ari ni tgh dok kira budget…
bukan apa ngan nuri kawen…
Ngan org beranak…
Ngan service keta…



Ada gak nuri kat pendang…
Memandangkan deqwa mai umah memanggil awal..

Kira daa stand by gift untuk dia…

Tp mai ngan belakang tuh cam noh???

Adoi …



Dulu mulut ni gak yang cakap….

Xpa nuri korang insya Allah sampai…

So xde halangan sampai la kot…



Cam ni la bila ada nuri serentak…sume kena travelling laks..

Kira kwn2 ni sehati sejiwa wat nuri bulan yang sama…

Nasib baik johor bulan 6 next year…klu dak ????

Klu naik keta terus umah nuri xla segan…tp klu nak tumpang umah orang malu la plak…:)

 

Apa ek gift yang ada nilai sentimental?

Budget kena la sama adil….

Apa nak kasi ek????

Apron ngan senduk ok kew??

Lesung batu mcm berat ja nak wak naik turun bas…..

Set pinggan mangkuk xnak..susah nak handle…

Rasa nak belenggang ja…pat0t ker?

Hihihi….



Kasi baju ????? mcm ringan ja…tp ni nak kasi kat “someone” bila tiba ari dia…

Wahaha….



Weekend full dok g nuri org…

Bla laks nuri aku..isk2???
Lagi dua nuri hadiah xcari g nih…..
Xkira bapa harga janji ikhlas…



Tp nak kasi apa…buntu toi….

Maleh nak pegi cari sama….

Nanti masuk kedai…sume nak angkut.                            








































No comments:

Post a Comment