Thursday, December 24, 2009

Sume dalam kenangan.............

Ari ni aku ambik masa tuk layan blogger coz bz....
bz ngan keja yg tiada kesudahan....cian plak kat kwn2 yg kena take over keja aku........
rasa bersalah membuak2 dalam hati....tp takat tu abis usaha....
ngan dak2 baru msk...lagi bertambah kalot....



tu lom lagi puak2 kat line..
yg masih tidak tahu apa2..........
apa2 pon persepsi atasan..
redha aje la..
mayb ni habuan tuk diri ini......


sejarah 6 tahun bekerja...
pertama kali aku langgar etika profesional keja...
slogan yg sering aku laung2kan kepada dak2 baru..
yg sering aku advise...ermmmmmmmmmmmm kejamkan....


jangan tanya kenapa....
pasti sume de jawapan....
termasuk geng2 kat line..
coz depa yg lebih kenal diri ini...
berbanding   pihak atas...
coz aku full time di line...


mereka sesuka hati membuat keputusan...
terima kesannyer pabila kita juga membuat keputusan sesuka hati...
hari ini bangga la kamu pabila di atas.......
tetapi terimalah akibat pabila kamu di bawah......
telajak perahu boleh diundur...terlajak kata...kan ku pegang sampai bla2....
pengalaman yg sukar tuk diungkapkan.....
sadiss t0i....

No comments:

Post a Comment