Monday, April 25, 2011

Tudung Express........vs Tudung Bawal

Ntah mengapa..
skrg aku addict denim..
msyb dah xmuat suar denim..
maka ku apply untuk kegunaan lain..

mayb sume kehairanan..
dan aku pon tertanya-tanya..
semenjak bila ek aku mula minat...

dan aku kagum...
kagum kepada mereka yang pandai menjahit..
kagum kepada mereka yang mencetus revolusi..
kagum kepada mereka yang memerah idea..
tabik spring ..

jika dahulu aku hanya setia pada butik itu..
tp kini aku mula mengorak langkah..
dengan kepakaran sourching aku..
ermmmmmmm
aku melihat bagaikan cendawan tumbuh selepas hujan..
banyak saingan...
seronok melihat mereka yang berjaya...
bukan senang nak berjaya..
bukan senang nak senang...

jika dahulu tudung bawal menjadi pilihan
sekarang denim memenuhi koleksi
harga setanding dengan bawal
cuma dulu aku  pesan kat membe
direct beli kat kelantan..
price berpatotan kalau nak compare
beli di sini..
denim  laa lagi canggih..
online trus...sonang cite..
cuma kena pandai source
yang mana terbaik dan terbaik price..

ari-ari nafsu tergugat.
melihat denim yang hangat.
lain dari yang lain..
walaupon ku tahan minggu depan..
alahai.....tergoda gak akhirnya..

bawal tetap menghiasi hati
coz bawal tidak lapuk dek zaman..
bestnya klu ada kemahiran menjahit..
macam-macam bole transfer dari minda..

No comments:

Post a Comment