Sunday, January 30, 2011

Masa Untuk Bahagiakan Diri Sendiri

Pagi ni berkobar2 nak wat certification card  ...pc laks wat hal
not responding..nampak sgt kena virus ni..

maka melencong la aku ke page ni..
hijrah itu membawa penderitaan tetapi pelabuhannya cukup indah..
melihat situasi2 di sekeliling..membuatkan aku berfikir..
permulaan bulan Januari dan lusa penutup tirai bulan Jan..
masa untuk bahagiakan diri sendiri..xperlu berkorban sangat..
coz time kita senang..kita dihimpit..tetapi time depa senang..kite sket pon xpandang..

sebelum ni byk mende  postponed...tp sekarang apa yang aku nak..aku sourching ja..
sampai membe kata dasat..
dasat xdasat juga la..
bukan tiap2 bulan
kebetulan benda tu serentak datang..
mcm next month pon
ada benda yang menyusuri..
ermm time belt ngan insurance menanti..

sekarang apa nak..capai ja..
coz nanti dah xde peluang..
melihat situasi di sekeliling..
banyak menyedarkan aku..
dan membuatkan aku berfikir..
ermm cabaran demi cabaran di dalam kehidupan..

kita mempunyai cerita  dan kisah perjalanan hidup yang berbeza......
Jalan yang kita lalui juga tidak sama..
Ermm begitu tabah bagi mereka yang melalui laluan yang berliku..
Tabahkah aku??? jika di dalam situasi itu??
Ya ALLAH peliharalah mereka2 yang ku sayangi..

Ya ALLAH ku tahu ujian datang bertandang..
Mudah2an aku tidak merungut..apa yang kau beri..

Ya ALLAH kau peliharalah aku agar aku tidak tergelincir dari landasanMU..

Ya ALLAH kau murahkanlah rezeki mereka...amin.

No comments:

Post a Comment