Tuesday, January 25, 2011

Bulan Yg Menguji


Rini org gomen syok la...pitis daa masyukkkkkkkk......Ermmm bulan Jan..bulan yang menguji..btoi2 menguji kesabaran ku..
Rini aku mula susun yang mana satu priority coz ia datang serentak..
kesihatan?? pengangkutan?? komunikasi?? masa??
sume penting bagi aku.......tetapi yang mana satu mahu didahulukan???
ikut hati kecil ini..sume aku mahu settle dalam bulan ni..
tetapi persoalannya mampukah aku..
seperti kata seorang sahabat...
di sini cara kita menguruskan itu yang penting..bukan terletak besa mana gaji kamu..
huhuhu...
yang mana satu??
susahnya untuk membuat pilihan..
apa yang pasti..aku letak target tuk settlekan sume..
klu sume..insyaALLAH dpt capai tiga dari itu pon sudah berbaloi...

Ya ALLAH tuhan yg MAHA Memakbulkan doa...tunaikanlah permintaan hambamu ini..
Amin....



No comments:

Post a Comment