Monday, November 29, 2010

Hadiah Teristimewa


28 November 2010 6.43 pm

Di suatu hari awan yang mendung...
Awan yang menghiasi langit biru.
Angin menghembus lembut menerpa tubuhku..
Ia pon hadir di sampingku.....

Biru itu mempesona..
Biru itu kedamaian...
Biru itu kelembutan..
Biru itu romantik..
Apa yang pasti biru itu membuat ku tertawan....

Saat pertama
yang tidak akan pernah aku lupakan
Naskah biru
Pernah terfikir...
Monolog di dalam hati..
Ia begitu indah
Bagi ku ia teristimewa..
Sangat istimewa...
Meskipun hatiku kini hampa tanpa kehadirannya..
aku tidak pernah akan melupakannya..


Nota cinta
Seandainya aku mampu menghayati nota cintaNYa
pasti hidupku tidak terasa kosong
aku terasa sesuatu ..
yang bisa menyedarkan aku dengan segala
kasih sayangMu ya Tuhan

Aku yang pernah ...kau kuatkan
Aku yang pernah...kau bangkitkan..
Aku yang pernah.. kau beri rasa..


Terima kasih Cinta pertamaku
Bersama selamanya Cinta utamaku..








No comments:

Post a Comment