Wednesday, October 6, 2010

BIarlah BUlan BErBicara

Andainya dpt ku menulis nota2 cinta
nota-nota cinta buat diriNYA
Ingin kutitipkan bersama
Semua kuntuman bunga
Yg Indah Berseri......

Ermmmmmmmmmmmmm indah sungguh

Kasih mana org baru..
Kasih lagi org lama..

Sedap mana kasut baru..
Sedap lagi kasut lama...

Hanya aku memahami maksud tersirat di sebalik kata-kata ini.......

Begitu jua aku...walaupun apapon terjadi PGU tetap dihati..Insya allah
Kerna dulu susah senang PGU sentiasa di sisi..
Sayangnya aku....kasihnya aku...

Begitu jua hp..selagi xhancur kan ku usung..begitu tinggi nilainya pada diriku walaupon di pasaran hanya bapa hengget.....

Ya naluri...kau tidak bisa pernah berbohong...
Jika iya katakan iya..

Jika kamu tidak yakin untuk bermain kayak..
Apa lagi yang ku harapkan...
Andai aku seorang shj yg mendayung
Andai aku seorang yg berkeyakinan..
pasti terbalik la kayak itu sebelum ke pangkalan...

Tuhan baru ku sedar
Indahnya nikmatmu...
syukur sgt2...
Masih mencari2 jawapan...
Berat sungguh dugaanMu..
Aku tidak tahu apa perancanganMU

Adakah keimanan dan ketaqwaan ku di uji sekali lagi tatkala aku berniat untuk menjadi tetamu Mu Ya ALLAH

Bila tgk babak2 dalam filem ayat-ayat cinta...hatiku bertanya..|susahkah nak lupakan|...fuh kena batang hidung mcm nak menonggeng...

Berilah aku petunjukMu ya ALLAH...andainya ia bersifat hanya sementara..

Tuhan betapa aku malu atas semua yang Kau beri
padahal diriku terlalu sering membuatMU kecewa
entah mungkin karna ku terlena sementara
Engkau beri aku kesempatan berulang kali agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghambakanMU
betapa tak ada apa-apanya aku dihadapanMU
aku ingin mencintaiMU
setulusnya,sebenar-benar aku cinta
dalam do'a dalam ucapan dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatiMU selamanya
sehina apapun diriku
kuberharap untuk bertemu denganMU ya Rabbi

No comments:

Post a Comment