Monday, May 10, 2010

Dan bila esok.............kita kan bertemu kembali....

Malam yg sepi...sambil pekena teh o ngan roti jagung.....dan bila esok terus berkumandang ....menjadikan suasana mlm  ini berada di dalam zone jiwang...saja mengadap benda nih coz skrg anak2 buahku ngah break...so aku pon apalagi....

lama dah xtulih blog...bukan xde cerita menarik...tetapi bz..tu pon sempat tgk aquarium...tp aquarium yg btoi2 mmg xsempat nak cuci...no wonder ikan koi puteh ku pergi sekor demi sekor...tp tunggu la next month gaji msk..akan ku terjah azam aquarium..hahaha...

Skrg daa ade aktiviti baru...senamrobik...mcm xpercaya dari pendang leh continue kat cni...hak3..ari2 membuatkan aku bz...
daa xsempat nak fikir hal2 len...mmg best sgt2...enjoy gila...

Result SPM daa kuar dan adik2 menanti dgn saba keputusan U...sonok mendapat khabar berita..mereka berjaya melanjutkan di IPTA...terasa masa itu cepat berlalu la...daa besa2 diaorg sedangkan ketika aku berada  di sana mereka baru tingkatan 2...mereka semakin dekat dengan cita2 mereka sedangkan aku masihkah ada harapan untuk menggapai cita-cita....

lagi sebulan daa setengah tahun....ni aku tengah menatap list senarai dalam azam 2010...bole ka xbole??? bole ka xbole??

No comments:

Post a Comment