Tuesday, February 2, 2010

Ku ingin berbicara denganMU

Ari ni genap sebulan aku di sini.....Al hamdullillah sume ok dan berjalan lancar...kena handle 9 product..3 product 100% confident nak hands on dari A to Z..lagi 2 product 50%...lagi 4 product aku kena pulun jugak...lani xbapa ingat 4 product ini jarang2 jalan dekat line..

Bangun dari tido aku terus hadap mende nih....mungkin lupa perkara smlm...berderau gak darah bila tangan terkepit kat machine..tu nasib leh tarik...klu tak hancur@ lembik kena kepit..trauma aku..sakit tu allah yg tahu..

Td kat batu 16 nyaris2...mmg sipi nak msk longkang dah...aku ingat keta nak melambung dah...fuhhh nasib boleh pusing streng...ya allah napa menjak nih nak dekat2  sampai leh terlelap...

Bla tingat attitude operator membuatkan aku sedih...rasa demand gila.tambah yang senior jadi kepala ngajar junior...nampak sgt xtahu prosedur..bole wak msk makanan dalam cleanroom...depan aku plak tuh..mmg cari nahas toi..cam ni ler minded depa....rasa hebat sgt kew line korang!!waaa melampau senget...rasa nak kasi jew penampar sulong..biadab toi..

Saat ini aku kembali tingat pada Yang Satu...tingat pada dia Yg Maha Penyayang...Skrg keja gaji byk pon xde makna..waktu aku bersamaNYA semakin terhad...xmcm dulu2.....sedih teramat sgt bila ada problem xbole mengadu padaNYa..coz teramat letih..klu kat tikar sejadah pon..bapa lama leh bertahan??last2 terlelap gak kat situ..Jikalau dulu2 pagi2 mesti paling koman setengah muka surat..mlm2 pon sama...skrg sebaris ayat pon susah..Ya Allah nape aku semakin jauh dengan mu..

Andaikata td roh terpisah dari jasad...cukupkah bekalan ku??? Aku malu denganMU...berikanlah ku kekuatan....Saat2 ini Ku ingin sekali berbicara denganMU....



Tetiba2 tingat life kat bumi pendunk..
Bila ia akan berulang??
Penuh kedamaian...




No comments:

Post a Comment